روستای ما گلچهران

روستای ما گلچهران

وبلاگ گلچهرانی ها
روستای ما گلچهران

روستای ما گلچهران

وبلاگ گلچهرانی ها

آغاز به کار طرح هادی (نماسازی و زیر سازی و آسفالت) روستای گلچهران

با سلام خدمت دوستان عزیز

تقریبا مدتی میشه که تابلوی زیر رو در اول روستا نصب کردن که باتوجه به تاریخش امسال بیانگر خبرای خوبی برای روستاس

  این تابلو که نزدیک چند هفته س در مسیر ورودی روستا نصب شده توجه هر بیننده ای رو به خودش جلب میکنه

خوشبختانه با پیگیری های مسئولین روستا که خداییش مدتیه خوب دارن واسه روستا تلاش میکنن شاهد اون هستیم

که به قول معروف روستا داره رنگ و رویی به خودش میگیره و از اون چهره قدیمی خبری نیست (البته نه بطور کامل)

چند مورد از کارهایی که از چند وقت پیش تو روستا انجام شده رو خدمتتون اعلام میکنم تا متوجه صحبت های من بشید


1-اولین مورد از این موارد سنگ چینی داخل روستاس که واقعا چهره روستا رو بعد از مدتی تغییر داد


2-مورد بعد زیبا سازی و نماسازی جلو منازلی هست که اول روستا قرار دارن که کار بسیار زیبایی هست و اگر در کل روستا اجرا بشه واقعا میشه گفت یکی از قشنگ ترین کارهاییه که تو روستا انجام میدن


3-مورد سوم و مهم ترین مورد از نظر بنده که میشه گفت آرزوی دیرینه مردم روستا هم هست و با ورود اون خیلیا شوکه شدن

که بنده خودم یکی از این افراد هستم زیر سازی داخل روستا برای آسفالت کردن روستاس این کار قرار بود که خیلی وقت پیش انجام بشه اما وقتی صحبت از گاز کشی روستا شد مردم از این کار ممانعت کردن(به دلیل اینکه برای کندن جای لوله گاز تمام آسفالت دوباره از بین میرفت) تا بعد از گاز کشی اما الان شاهد اون هستیم که ماشین آلات سنگین برای زیر سازی وارد روستا شدن وبه کار زیر سازی مشغولن امیدواریم اینکار زودتر انجام بشه چون واقعا تو زمستون به دلیل گل بودن روستا خیلیا در کارهای روزمره شون به مشکل میخورن مخصوصا افراد سالمند روستا

  و این هم عکس های موارد گفته شده

                                                                                           

                                            


                                                                                                        باتشکر از شما دوستان

                                                                                                             رضا گودرزی

نظرات 2 + ارسال نظر
ایت یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:27 http://http:/ayatgudarzi@yahoo.com

سلام پسر خوب دست درد نکنه حداقل شما خبری از دهات دادید و البته اقای دادوندی هم خبرتونو گذاشته بود خسته نباشه و افرین ما دو دهه قبل شمایم من دقیقا نمیدونم پسر کدوم همدهاتیمونی ولی من خودم هار اوادیم داداش علی مردان دمت گرم خبراتو ما چشم براهیم

سلام آقا آیت من پسر آیت علی صفرم ممنون سر زدید تشکر میکنم ان شاالله خبر های پیشرفت روستا رو بزارم استفاده کنید و لطفا به دوستان و بستگان هم اطلاع بدید که بازدید کنن بازم ممنونم

علی سالم سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 20:00

با یاد ونام خداوند بزرگ وبا عرض سلام خدمت اقارضا وهمه هم ولایتی های عزیزم .خواستم تشکر کنم از سایت بسیار خوبتون با اینکه سایت نوپا یا بهتر بگم جدیده خیلی خوب راه اندازیش کردی امید وارم همه اخبار روستا رو هر لحظه بتونم با همت شما دوست عزیز از این سایت جویا بشم لطفا عکس هم بزار .قدیمی وجدید فرقی نداره خواهشن شما از فعالیتتون دست بر ندارید چند تا سایت روستا داره خیلی کم فعالیت دارن بازم از شما به خاطر سایت خوبتون تشکر می کنیم.
نویسنده گان علی سالم.حمزه عمو خدارم .از مرکز استان لرستان خرم اباد

با سلام خدمت شما عزیزان چشم حتما اینکار رو انجام میدم فعلا درحال جمع آوریه عکس و مطالب هستم در صورت کامل شدن سریعا روی وبلاگ قرار میگیره بازهم تشکر بابت دیدن وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد